Przejdź do strony Allianz

Allianz zgłoszenie szkody z ubezpieczeń turystycznych

Allianz zgłoszenie szkody z ubezpieczeń turystycznych

Allianz w swojej ofercie, posiada również ubezpieczenia turystyczne. Dotyczą one m.in. zagubionego bagażu przez linie lotnicze, kradzieży bagażu, opóźnionych lotów, opieki tłumacza i wielu innych. Allianz zgłoszenie szkody z ubezpieczeń turystycznych może być dokonane na kilka sposobów:

  • telefonicznie pod numerem: +48 22 522 26 88 (kontakt z Działem Likwidacji Szkód Mondial Assistance);
  • poprzez wysłanie zgłoszenia faxem pod numer +48 22 522 25 69;
  • wysyłając wiadomość e-mail pod adres [email protected];
  • w oddziałach firmy;
  • listownie pod adres siedziby:

TUiR Allianz Polska S.A.
Centrum Obsługi Klienta
ul. Rodziny Hiszpańskich 1
02-685 Warszawa

Dokumenty wymagane w celu zakończenia procesu likwidacyjnego będą różnić się w zależności od rodzaju szkody.

Zagubiony bagaż przez linię lotniczą

  • protokół wystawiony przez linię lotniczą, który potwierdzi zagubienie bagażu;
  • spis utraconych przedmiotów wraz z określeniem ich wartości;
  • kopia biletu lotnicze oraz wywieszki bagażowej;
  • kopia polisy ubezpieczeniowej;
  • zaświadczenie o kwocie uzyskanego odszkodowania.

Kradzież bagażu z pojazdu

  • notatka policyjna z miejsca kradzieży;
  • rachunek/pokwitowanie z miejsca parkowania;
  • spis skradzionych przedmiotów, wraz z ich wyceną (jeżeli właściciel posiada faktury lub rachunki za ich zakup, powinien również je załączyć);
  • kopia polisy ubezpieczeniowej;

Opóźniony start samolotu

  • dobrej jakości kopia kart pokładowych oraz biletów lotniczych;
  • potwierdzenie pisemne opóźnienia odlotu samolotu, sporządzone przez linię lotniczą;
  • opis przebiegu zdarzenia;
  • kopia polisy ubezpieczeniowej;
  • w przypadku zakupu artykułów spożywczych, należy załączyć stosowne rachunki.

Zabiegi, konsultacje lekarskie, badania

  • opis przebiegu zachorowania i zdarzenia;
  • kopia polisy ubezpieczeniowej;
  • dokumentacja medyczna potwierdzająca przebieg leczenia;
  • rachunki lub faktury za usługi medyczne, pobyt w szpitalu i podobne;
  • w przypadku zakupu medykamentów na własny koszt, należy załączyć rachunki;

Średnia ocena: 0.00

Czytaj także

Zgłoszenie szkody. Od czego zacząć?

Zgłoszenie szkody, nawet w przypadku stłuczki zawsze jest przyczyną wielkiego stresu. Poszkodowany dość szybko musi opanować sytuację, pomóc innym, a także ocenić straty.

Allianz zgłoszenie szkody na pojeździe

Allianz Zgłoszenie szkody na pojeździe. Przeczytaj na co zwrócić uwagę oraz jakie dokumenty są wymagane. Złóż wniosek przez formularz, telefonicznie, email.

Allianz zgłoszenie szkody majątkowej

Allianz zgłoszenie szkody majątkowej – sprawdź, jak zgłosić uszkodzenie mieszkania lub domu poprzez pożar, zalanie, kradzież, huragan lub stłuczeniem szyb.