Przejdź do strony Allianz

Allianz zgłoszenie szkody majątkowej

DATA DODANIA: 2017-12-01 09:38:43
allianz zgłoszenie szkody majątkowej

Allianz zgłoszenie szkody majątkowej, można dokonać na kilka sposobów.

  • przez wypełnienie formularza na stronie internetowej;
  • wysyłając dokument oraz opis zdarzenia w treści wiadomości e-mail, pod adres [email protected];
  • przez zgłoszenie szkody telefonicznie pod nr 224 224 224;
  • szkodę można zgłosić w placówkach firmy, niezależnie od miejsca;
  • tradycyjnie wysyłając zgłoszenie pocztą, na adres:

Allianz Polska

ul. Rodziny Hiszpańskich 1

02-685 Warszawa

Zestaw niezbędnych dokumentów, potrzebnych do przeprowadzenia likwidacji szkody majątkowej / rzeczowej, będzie różnił się od przyczyny powstania szkody.

Szkoda spowodowana silnym wiatrem lub gradobiciem

  • szczegółowy opis szkód na budynku;
  • rozpisanie wymiarów uszkodzonych elementów;
  • rodzaj materiału, z którego składał się uszkodzony element;
  • należy również wykonać odpowiednie zdjęcia, przy czym muszą być to fotografie zarówno z widokiem ogólnym, jak i szczegółowym;

Szkoda spowodowana zalaniem

  • numer rachunku bankowego, na które ma zostać przelana kwota odszkodowania;
  • należy również rozpisać wymiary uszkodzonych pomieszczeń lub sporządzić szkic;
  • ilość okien i drzwi w pomieszczeniu, wraz z ich wymiarami;
  • należy opisać wymiary zniszczeń, w tym przypadku zacieków;
  • typ materiałów wykończeniowych, które zostały użyte przy wykończeniu wnętrza;
  • zdjęcia z miejsca powstania szkody;
  • jeżeli do zalania doszło z winy osób trzecich, należy również załączyć dokument potwierdzający zaistnienie szkody (może być to pismo od wspólnoty mieszkaniowej, administracji budynku lub samego sprawcy);

Stłuczenie szyb w domu/mieszkaniu

  • numer rachunku bankowego;
  • wymiary szyby, która została uszkodzona;
  • jeżeli szyba została już wymieniona – rachunek lub faktura za kompletną usługę wymiany;
  • jeżeli usługa została wstępnie wyceniona – kosztorys wymiany szyby;
  • dobrej jakości fotografie, przedstawiające miejsce szkody np. okno.

Szkoda powstała w wyniku przepięcia

  • numer rachunku bankowego;
  • faktury lub rachunki potwierdzające wartość uszkodzonego przedmiotu w dniu jego zakupu;
  • kosztorys naprawy oraz przyczynę uszkodzenia sprzętu – dokumenty powinny być sporządzone przez odpowiedni serwis;
  • lista uszkodzonych przedmiotów wraz z określenie ich wartości sprzed zdarzenia;
  • zdjęcia obrazujące uszkodzone przedmioty;
  • łączna kwota roszczenia.

Szkoda powstała w wyniku wandalizmu

  • numer rachunku bankowego;
  • rozmiary miejsc uszkodzonych;
  • lista przedmiotów uszkodzonych oraz rachunki lub faktury za ich zakup;
  • fotografie miejsc uszkodzonych;
  • łączna kwota odszkodowania, o jakie wnosi poszkodowany.

Szkoda powstała w wyniku kradzieży z włamaniem

  • numer rachunku bankowego;
  • rozmiary miejsc uszkodzonych;
  • lista przedmiotów uszkodzonych lub skradzionych, zawierająca również ich dotychczasową oraz zakupową wartość;
  • dokumentacja fotograficzna z miejsca włamania i wyrządzonych szkód;
  • suma odszkodowania o jaką wnosi poszkodowany;
Zgloszenie-szkody.pl - Krzysztof Kamzol - redaktor

Redactor

Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki oraz Grafiki Komputerowej. Od lat pasjonuje się grafiką 3D oraz makrofotografią. W wolnym czasie pisze wiersze oraz anglojęzyczne powieści fantastyczne. Miłośnik zimowych spacerów i wycieczek rowerowych.

Średnia ocena: 0.00